Wednesday 6 March 2013

Hari Istimewamu

Hari ini (05032013) hari istimewa mu. Genap 24 tahun kau hidup di dunia ini. Cerita bangun jatuhmu, semua di tanganku. Suka duka mu, gelak tangis mu, aku sentiasa disisi. Tapi kau hanya menganggap diri ini hanya sebagai teman. Teman berbicara. Teman di kala sunyi. Sedangkan, ada ruang tersedia untukmu di hati ini. Sungguh aku bukan perempuan kebanyakan yang pandai meluahkan rasa. Pandai bermain kata. Sungguh aku bukan perempuan yang pandai menarik hati si jejaka untuk tertambat. Tapi di hari istimewa mu ini, aku telah buat sesuatu di luar jangka. Aku mahu hari ini menjadi hari yang sempurna buat mu. Walau jasad ini jauh darimu, aku sanggup melakukannya asal aku tahu ada senyum di wajah insan yang istimewa buat ku. Pabila kejutan aku itu membuatkan kau tersenyum dan ada riak gembira di wajah mu. Aku lah perempuan yang paling gembira di alam semesta ini. Aku puas. Aku syukur. Aku terharu.


# Andai kau terjumpa blog ini, satu yang ingin aku katakan kepadamu. Aku sayang kamu.



No comments:

Post a Comment